Hur gör jag för att skicka in min text?

Grattis, du har bestämt dig för att skicka in din text till oss. Det gillar vi! Kanske blir du en av dem som får vara med i boken som vi tänker ge ut.

Knappa in din text i datorn och skicka den till [email protected] - du kan också skicka den till stadsbiblioteket med vanlig post om du skulle behöva det.

Helsingborgs Stadsbibliotek
Conny Palmkvist
Bollbrogatan 1
252 25 Helsingborg

Har du manga eller serier måste du scanna in dem i datorn. Kontakta Conny, så hjälper han dig. Om det inte är för många sidor kan vi hjälpas åt att ordna det.

Tack för din text.

Kommentarer
Postat av: Ladyhumla

Musikens hjärta är rytmen
Basen lungor
sången dess själ


av: Ladyhumla

2007-03-19 @ 07:29:41
Postat av: Ron Kakuk

Ta av mössan



för fan



jag ser



inte dig

2010-04-27 @ 14:49:45
Postat av: Anonym

Jag älskar dig så,

men du kan inte förstå!

Du bor hos mitt hjärta,

min lilla ärta.

Jag trodde inte att din kärlek,

kunde orsaka denna enorma smärtan. <3

2011-12-16 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0